اوکراین از زندانیان به عنوان نیروی جنگی استفاده می‌کند محمد اسلامی: منطق آمریکایی‌ها قلم‌کردن پاها و خلع سلاح است حمله ترکیبی حزب‌الله لبنان به موضع صهیونیستی «المالکیه» (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله موشکی از نوار غزه به سرزمین‌های اشغالی (۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: تابستان داغی خواهیم داشت حملات پهپادی و موشکی حزب‌الله به دو مقر ارتش اسرائیل جنایت جدید صهیونیست‌ها؛ کشف سومین گور جمعی در بیمارستان الشفا ارتش روسیه دو روستای دیگر را در اوکراین تصرف کرد دستور ویژه رئیس جمهور برای حل مشکل اشتغال استان‌های دارای نرخ بالای بیکاری شبکه مخابرات خراسان رضوی برای مرحله دوم انتخابات در پایداری کامل قرار گرفت نتایج سفر گروسی به ایران، محور دیدار مدیرکل آژانس اتمی با میخائیل اولیانوف پاسخ حزب‌الله به حملات اسرائیل به جنوب لبنان ۷ نیروی طالبان در انفجار بدخشان کشته شدند فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق: دشمن همیشه درصدد ضربه‌زدن است پیام تبریک شی جین‌پینگ به پوتین اوجی: تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان به ۶۷۶ رسیده است جشن گرامیداشت روز دختر؛ «دختران آرمانی» | رئیس‌جمهور: دختران امروز آینده‌سازان و نقش‌آفرینان کشور هستند وزیر کشور: مرحله دوم انتخابات مجلس به اندازه مرحله اول مهم است | آخرین اخبار از صدور گواهینامه موتور برای بانوان سخنگوی دولت: برخی چهره‌های سیاسی برای اینکه عملکردشان با امروز مقایسه نشود، دست به فضاسازی می‌زنند دهقان: دارایی بلوکه‌شده در عراق نداریم | جنایت‌های صهیونیست‌ها مستندسازی می‌شود
سرخط خبرها

پژمانفر: تکریم هنرمندان الزاما نباید پرخرج باشد

  • کد خبر: ۱۵۳۰۵۲
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲
پژمانفر: تکریم هنرمندان الزاما نباید پرخرج باشد
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی هم در این همایش، مرحوم مصطفی‌زاده را یکی از اسطوره‌های فرهنگ در مشهدالرضا(ع) دانست و تصریح کرد: پس از وفات ایشان است که مشاهده می‌کنیم افراد بسیاری هرکس از زبان خود به بیان شناخت خود از ایشان می‌پردازد. این نشانه همان شخصیت ذوابعاد است که در وجود ایشان متجلی بود.

 به گزارش شهرآرانیوز،  حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر  تأکید کرد: عمده دلتنگی‌هایی که استاد مصطفی‌زاده داشت، با محوریت زدودن غبار محرومیت از چهره هنر و رفع مظلومیت از هنرمندانی است که در عین عظمت شخصیت، ناشناخته و گمنام ماندند و غریبانه از دنیا رفتند. از قضا این سرنوشت شامل حال خود مرحوم مصطفی‌زاده هم شد و در زمان حیات استاد، کمتر کسی متوجه شأن و جایگاه او بود.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: همه‌چیز در گرو عدد و رقم و بودجه و اعتبار نیست‌. میتوان با صرف کمترین هزینه‌ها، زمینه تکریم و تعظیم سرمایه‌های فرهنگی شهر را فراهم کرد. هرگز ردیف بودجه ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سنگین نبوده اما حافظه تاریخی مردم و هنرمندان، وجه تمایز مدیران کل را در جایی می‌داند که دست از استفاده تصنعی و ابزاری از هنر و فرهنگ برداشته و هنرمندان را قلبا تکریم کرده‌اند.

قرائت پیام محمدعلی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی، تماس زنده با داریوش ارجمند هنرمند و بازیگر پیشکسوت، شعرخوانی هادی انواری شاعر پیشکسوت و سخنرانی هوشنگ جاوید نویسنده و هنرمند برجسته استان از دیگر محورهای این مراسم بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->